Op werkdagen voor 12:30 besteld, zelfde dag verzonden.

GRATIS verzending voor bestellingen vanaf €50,- (NL)

Zoeken

Verzenden/Nabestellen

 

Verzendkosten binnen Nederland

Wonderful Oils hanteert flexibele verzendkosten:

Overzicht Nederland

Bestellingen tot €10,-€ 5,50 verzendkosten
Bestellingen van €10,-  tot  €23,-€ 4,50 verzendkosten
Bestellingen van €23,- tot €50,-€ 3,50 verzendkosten
Bestelling van meer dan € 50,-Geen verzendkosten

Verzendkosten binnen belgië

Wonderful Oils hanteert flexibele verzendkosten:

Overzicht België

Bestellingen tot €10,-€ 7,55 verzendkosten
Bestellingen van €10,-  tot  €23,-€ 6,55 verzendkosten
Bestellingen van €23,- tot €70,-€ 5,55 verzendkosten
Bestelling van meer dan € 70,-Geen verzendkosten

Leveringstijd

LET OP! Door personeelstekorten hebben de bezorgdiensten het erg druk.
Daarom is het mogelijk dat uw pakketje iets later pas aankomt.

Houd je toegestuurde track en trace via mail altijd goed in de gaten.
Heb je geen track en trace ontvangen? Controleer eerst je ongewenste mail inbox en/of stuur een mail naar onze klantenservice met daarbij duidelijk je ordernummer, de naam waarop de bestelling is gedaan en de besteldatum.

NABESTELLEN

Wanneer uw aankoop moet worden nabesteld, duurt het langer voordat deze wordt bezorgd.
De verwachtte levertijd van nabestellingen is 1 week.
Houd er rekening mee dat de bezorgdiensten tijdens het weekeinde niet open zijn om uw pakket in ontvangst te nemen voor verzending.

Adresgegevens

De consument dient zorg te dragen voor het doorgeven van een juist en volledig adres.
Het bezorgadres dient duidelijk te zijn voor de bezorger zodat het pakket kan worden afgeleverd.

De consument dient ten alle tijden faciliteiten te bieden zodat de bestelling bezorgd kan worden: verplichte brievenbus, deurbel, huisnummer, correct naambordje.
Indien het gaat om een bedrijfspand dient de bedrijfsnaam duidelijk vermeld te worden.

Indien je een onjuist of onvolledig adres doorgeeft, waardoor de bezorger niet kan bezorgen of de bezorger na meerdere pogingen (max 2 keer) niet slaagt,  zijn de volledige kosten van bezorgen voor de consument.
Mocht je niet aan bovenstaande kunnen voldoen, richt je dan tot de klantenservice voor een eventuele oplossing.
Of je kiest een ander adres waarop je de bestelling wel in ontvangst kan nemen.